نقش بک لینک در رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجو

در حال حاضر صدها و شاید هزاران سایت با محتوای مشابه و یکسان ( از جمله فروشگاه های سایتهای بازاریابی ) در سراسر جهان وجود دارند که در پی سبقت گرفتن از یکدیگر و ارتقاء در موتورهای جستجو هستند. سوال این است که موتورهای جستجو از جمله گوگل برای رتبه بندی این قبیل سایتها چه روشی اتخاذ می کنند؟ جواب به این سوال مهم، تنها فاکتور بک لینک است! این مقاله کوتاه نیز به بررسی نقش بک لینک در رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجو از جمله گوگل و استدلال منطقی در مورد آن می پردازد. به طور مثال اگر یک سایت بزرگ بازاریابی دارای صدها بازاریاب با سایتهای یکسان و محصولات مشابه باشد رتبه بندی این قبیل سایتها توسط گوگل تنها بر اساس لینک های ارسالی با کیفیت به سمت آنها انجام خواهد شد. اگر چه در الگوریتم های جدید گوگل، بروزرسانی سایت از فاکتورهای مهم در قرار گرفتن سایت در رتبه های اول آن است توجه به این نکته که بسیاری از سایتهایی که به صورت صفحات استاتیک، ثابت و با محتوای مشابه هستند نیز باید توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل رتبه بندی گردند ضروری است. بدین جهت نقش بک لینک در رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجو به وضوح قابل درک و مشاهده است

Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s